●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

گلهٔ خاموش



کس نیست در این گوشه فراموشتر از من                  وز گوشه‌نشینان توخاموشتر از من 
هر کس به خیالیست هم‌آغوش و کسی نیست               ای گل به خیال تو هم آغوشتر از من 
می‌نوشد از آن لعل شفقگون همه آفاق                        اما که در این میکده غم نوشتر از من 
افتاده جهانی همه مدهوش تو لیکن                           افتاده‌تر از من نه و مدهوشتر از من 
بی ماه رخ تو شب من هست سیه‌پوش                      اما شب من هم نه سیه‌پوشتر از من 
گفتی تو نه گوشی که سخن گویمت از عشق               ای نادره گفتار کجا گوشتر از من 
بیژن‌تر از آنم که بچاهم کنی ای ترک                       خونم بفشان کیست سیاوشتر از من 
با لعل تو گفتم که علاجم لب نوشی است                    بشکفت که یارب چه لبی نوشتر از من 
آخر چه گلابی است به از اشک من ای گل؟               دیگی نه در این بادیه پرجوشتر از من

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید عسکری شنبه 14 آذر 1394 ساعت 10:50 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام ووصبح اول هفته تان بخیرو شادی .
ممنونم از حضور پرمهرتان

سلام
روزتون بخیر
تشکرازلطف شما

داداش حبیب جمعه 13 آذر 1394 ساعت 22:31 http://notebook1367.mihanblog.com/

سلام
سلام خدا ..
و سلام گلهای پاییزی و شب بو خدمت شما خواهر خوب مهربونم امیدوارم که حالتون خوب خوب باشه تو رو خدا ببخشید که دیر جواب دادم و شرمنده به خدا خیلی گرفتارم امیدوارم بنده رو درک کنید بازم ممنونم که همیشه سر میزنید به وبم تشکر فراوان ممنونم خواهری ..

شاد باشید تا ابد و ابدیت

ارادتمند شما
داداش حبیب و خانومش مریم سادات
مدیران سایت انجمن ادبی طلوع

سلام وعرض ادب برادرگرامی
تشکرازلطف شما
اصلالزومی نداره اینقدرنگران این باشیدکه حتمابه اینجاسربزنید
هرزمانی که آمدیدباعث خوشحالی بنده هستش
باآرزوی سلامتی وخوشبختی برای شماوهمسرمهربانتان
شادباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد