●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

یارقاصدی





سن یاریمین قاصیدی ســـن ایلش سنه چای دئمــــیشم—-
تو قاصد یارم هستی بنشین برایت چای اماده کرده ام
***********
خیالینــی گؤندریــــب دی بس کی من آخ وای دئمیشم—
خیالش را فرستاده بس که من اخ و وای گفته ام

***********
آخ گجلر یاتمامشام من سن لای لای دمیشم—
ای چه شبها که نخوابیدم و به تولالایی گفته ام

***********
سن یاتالی من گؤزومـــــه اولدوزلاری سای دئمیشـم—
تو وقتی خوابیدی من به چشم هایم گفتم که ستاره ها را بشمارد

***********
هرکس سنه اولدوز دیه اوزوم سنه آی دمیشم—
هرکس به توستاره بگوید خودم به تو ماه گفته ام

***********
سننن سورا حیات من شیرین دسه زای دمیشم—
هرکس زندگی را شیرین بداند، بعد از تو من زندگی را تلخ می دانم

***********
هر گوزلدن بیر گول آلب سن گوزل پای دمیشم—
از هر زیبا روی شاخه ای گل گرفته و به تو زیبا روی هدیه داده ام

***********
سنین گون تک باتماغوا آی باتانا تای دمیشم—
غروب خورشید وار تو را من مثل غروب ماه می دانم

***********
سابق قشا یای دمیشم ایندی یایا قش دیرم—
سابق زمستان را چو تابستان می دانستم ولی حالا تابستان را زمستان می دانم 

( کنایه از پیر شدن است)
***********
گه تویوو یاد سالب من دلی نای نای دمیشم—
گاهاً عروسی تو را به خاطر آورده و من دیوانه نای نای گفته ام

***********
سونرا گین یاس باتب اغلار های های دمیشم—
بعدا ًدوباره غمگین شده و های های گریه کرده ام

***********
عمر سورن من قارا گون آخ دمیشم وای دمیشم—
من سیاه بخت که عمر سپری می کنم آخ و و ای گفته ام

عیدتون مبارک :)

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت

را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم