●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

زندگی...

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 12:36

سلام. لطفا مطالب تون رو ادامه بدید.
من می خونم
متشکرم

سلام وعرض ادب
ممنونم ازتوجه شما
مدتی بخاطرمشغله های درسی وکاری نتونستم وبلاگ روبروز کنم
اما تمام سعیم رو میکنم که وقتم رو طوری تنظیم کنم تا بتونم دوباره شعرهای زیبای استاد شهریار رو دراینجا ثبت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد