●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

یار قاصدی از استاد شهریار با ترجمه فارسی

دانلود شعر ترکی “یار قاصدی” با صدای استاد شهریار

حجم = ۲/۰۸ مگابایت | مدت = ۲:۱۶ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸ 

 ســـن یاریمین قاصدی سـن     ایلش ســنه چــــای دئمیشم

خـــیالینی گــــوندریب دیــــر     بسکی من آخ ، وای دئمیشم

آخ گئجه لَـــر یاتمـــــامیشام    مــن سنه لای ، لای دئمیشم

ســـن یاتالــی ، مـن گوزومه    اولـــدوزلاری ســـای دئمیشم

هــر کـــس سنه اولدوز دییه     اوزوم ســــــــــنه آی دئمیشم

سننن ســـورا ، حــــیاته من    شـیرین دئسه ، زای دئمیشم

هــر گوزلدن بیــر گـــول آلیب    ســن گـــوزه له پای دئمیشم

سنین گـــون تــک باتماغیوی    آی بـــاتـــانـــا تــــای دئمیشم

اینــدی یــایــا قــــیش دئییرم    ســـابق قیشا ، یای دئمیشم

گــاه تــوییوی یاده ســــالیب     من ده لی ، نای نای دئمیشم

ســونــــرا گئنه یاســه باتیب     اغــــلاری های های دئمیشم

عمـــره ســورن من قره گون    آخ دئــمــیشم ، وای دئمیشم

سن یارمن قاصدسن ایلن سن چای دمیشم—- تو قاصد یارم هستی بنشین برایت چای اماده کرده ام

خیالم گوندربدی بس که من اخ وای دمیشم— خیالش را فرستاده بس که من اخ و وای گفته ام

آخ گجلر یاتمامشام من سن لای لای دمیشم—ای چه شبها که نخوابیدم و به تولالایی گفته ام

سن یاتال من گوزوم اولدوزلار سای دمیشم—تو وقتی خوابیدی من به چشم هایم گفتم که ستاره ها را بشمارد

هرکس سنه اولدوز دیه اوزوم سنه آی دمیشم—هرکس به توستاره بگوید خودم به تو ماه گفته ام

سننن سورا حیات من شیرین دسه زای دمیشم—هرکس زندگی را شیرین بداند، بعد از تو من زندگی را تلخ می دانم

هر گوزلدن بیر گول آلب سن گوزل پای دمیشم—از هر زیبا روی شاخه ای گل گرفته و به تو زیبا روی هدیه داده ام

سنین گون تک باتماغوا آی باتانا تای دمیشم— غروب خورشید وار تو را من مثل غروب ماه می دانم

سابق قشا یای دمیشم ایندی یایا قش دیرم—سابق زمستان را چو تابستان می دانستم ولی حالا تابستان را زمستان می دانم ( کنایه از پیر شدن است)

گه تویوو یاد سالب من دلی نای نای دمیشم— گاها عروسی تو را به خاطر اورده و من دیوانه نای نای کفته ام

سونرا گین یاس باتب اغلار های های دمیشم— بعدا دوباره غمگین شده و های های گریه کرده ام

عمر سورن من قارا گون آخ دمیشم وای دمیشم— من سیاه بخت که عمر سپری می کنم آخ و و ای گفته

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید عسکری یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 08:47 http://SOBHBABARAN.BLOGFA.COM

اگر می توانستم
در هنجار ایمانت کاوش کنم
برایت تندیس آدم را
بی طلسم سند می زدم
تا رونمایی آن را
کار خدا بدانی

سلامو عرض ارادت وادب دوست گرامی .ممنونم از لطفتون وپیام تبریک .سلامتی روح وروان وعاقبت به خیری تمام آروزییست که برایت دارم
پاینده باشید وروزگارتان خوش

سلام استادگرانقدر
خواهش می کنم.
موفق باشید

چکاوک پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 20:28 http://yazdan-paki1.blogsky.com

ببخشیییییییییییییییییییید
به خدا واقعن وقت نکردم

فداااااااات نفسی
تواون لحظه واقعاازدستت کلافه بودم
اماحالادیگه خوشحالم که حالت خوبه

حمید عسکری پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 10:49 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام وعرض ادب دوست فهیم وگرانقدر
انسانهای خوب با نگاهی پاک هرجای دنیا باشند قابل ستایشند .
منتظر قدوم مبارکتان هستم در پیشوازی به شب تولدم .
زنده باشید وبرقرار

سلام وعرض ارادت خدمت شما
ممنونم.
حتماخدمت میرسیم
شاد و برقراربمانید

حمید عسکری چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 12:57 http://sobhbaran.bloggfa.com

هی مادربزرگ ...
دعایت گرفت
امسال پیرتر شدم....!!!!

با نوشته ای ویژه در شب تولدم در روزشنبه بروزتر خواهم بود
منتظر قدوم مبارکتان هستم دوست گرانقدر

سلام دوست گرامی وارجمند
ممنونم که بنده روقابل دونستید.باکمال میل وافتخاردعوت شمارومی پذیرم.
متشکرم.
درضمن تولدتون پیشاپیش مبارک.
باآرزوی عمری باعزت وطولانی برای شما استادگرامی
پیروزوسرفرازباشید

حسین پور دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 23:22

خیلی زیبا بود.

سلام دوست عزیز
صبحتون بخیر
بله شعربسیارزیباییه
تشکرازحضورپرمهرتون
موفق وسرفرازباشید
----------------------------------
درضمن آقای حسین پورحیف وبلاگ خوب وپرمحتوای شمانیستش که آدرسش رواینجانگذاشتید.!!!

حمید عسکری شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 09:21 http://sobhbabaran.blogfa.com

تمام کودکیم کفشهایی بود به کوچکی دلم
تمام هستیم آفتابی بود برشاخه های میخکیم
گلوی سبز شکوفه های بهار شاخ و برگ وصدا
تمام حنجره ام لانه ای بود با صدای چکاوکیم
هنوز قصه آن پشت بام خانه پدر یادم هست
که آشیانه ای بود برای دوبال لک لکیم
هنوز در خاطرم مانده از مشقهای کودکی
که صفحه ؛صفحه ی آن بود سهم نگاه باد بادکیم
برای کودکیم که بود از نسل بزرگترها
کسل کننده بود هدیه هایی از جنس عروسکیم
احوال کودکیم دریچه هایی از جنس عبور
راه آسمان بسته ولی باران روزنه ی بود به احوال مشبکیم
در آن اصالت روستایی ؛آن صداقت بی پایان
جهان خلاصه ای بود از اسبهای چوبکیم

سلام وصبح زیبای اول هفته تون بخیر دوست گرامی .ممنونم از نگاه پرمهرتون .پاینده باشید وبرقرار

سلام.صبح جنابعالی هم به خیروشادی
درشعرزیباتون نبض زندگی جاریست
(( درآن اصالت روستایی:آن صداقت بی پایان
جهان خلاصه ای بودازاسبهای چوبکیم ))
زیباوقابل تامل
ممنون که قابل دونستیداستادگرامی
سرفرازوبرقراربمانید

امیر اینانلو شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:43 http://AmirBInanlou.blogfa.com

بسیار بسیار زیبا بود..........

سلام دوست عزیز
بله بسیارزیباست
تشکرازحضورپرمهرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد