●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

سن مشکل عشق نیست .


زمان نمی تواند بلور اصل را کدر کند ؛


مگر آنکه تو پیوسته،


برق انداختن آن را از یاد برده باشی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
کوچه های باران خورده چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 23:30 http://sobhbabaran.blogfa.com

تو که باشی دنیا به کام من امشب عسل خواهدشد
شیرین میشود این واِژه ها ماحصلش این غزل خواهد شد

واژه ها در سخن تلخ ((حمید)) ؛ به تغزل بدل خواهد شد
چون قدم رنجه کنی درسخنم؛ لطف خدا شامل حال من خواهد شد

سلام وعرض ادب دوست گرامی .
ممنونم از نگاه پر مهر وزیبایت به نوشت های حقیر .زنده باشیدو پاینده

از خــــدا براتون عشــــق آرزو میکنم
از اون عشقایـی کـــه
هــــر روز با لبخنــــد از خــــواب بیدار بشید
و بگیــــد
زنـدگــــی یـعـنـی ایــن
˙·٠•♥•٠·˙چقــــــــدر خوشبختـــم˙·٠•♥•٠·˙


سلام
ممنون از اینکه با نگاه سـبز و مهربانتان و با احساس زیبایتان وبلاگ ام را مزین فرمودید.
ممنونم

سجاد سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 09:03 http://www.tfn.blogsky.com

سلام دوست عزیز؛ پیشنهاد من این است که وبلاگی مجزا برای دست نوشته های خودتان اختصاص دهید و این وبلاگ را برای کارهای استاد شهریار باکره بگذارید.

سلام دوست گرامی
بله خودم هم توفکرش بودم ، اینطوری خیلی بهترمیشه.
ممنونم که وقت گذاشتید
بازهم ممنون ازپیشنهادخوبتون
و
تشکرازلطف بی کرانتون

امیر اینانلو سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 01:13 http://AmirBInanlou.blogfa.com

بخدا بگویید از اینجای زندگی خسته شدم
یا خیلی بزنه جلو یا خیلی بزنه عقب
.
.
.
.
زیبا بود

تشکردوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد