●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

زندگی


تو مرا میفهمی من تو را میخواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است!


 

  

 تومرامی فهمیمن تورامی خواهم


وهمین ساده ترین قصه ی یک انسان است


من توراناب ترین شعرزمان می دانم


وتوهم می دانی


   تاابددردل من می مانی.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
shahverdi یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 17:50 http://nazanin3.blogfa.com/

در سایه های اشک تو تصویر میشوم ..

با واژه های شعر تو تعبیر میشوم ..

با آخرین نگاه دوچشم جوان تو ..

من قطره قطره میچکم و پیر میشوم..

بسیارعالی بود
ممنون

امیر اینانلو سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 21:08 http://AmirBInanlou.blogfa.com

تو مرا می فهمی
من تورا می خواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است
تو مرا می خوانی
من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی


تا ابد در دل من می مانی

از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل


از برای گفتنت باید که مولانا شوم

حسین پور جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 11:12

به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز
تو به آیینه،نه! آیینه به تو خیره شده ست
تو اگر خنده کنی او به تو خواهد خندید
و اگر بغض کنی
آه از آیینه دنیا که چه ها خواهد کرد

بسیارزیباست
تشکر

محمدرضا جنت قربانی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:50 http://jannatnews.blogsky.com/

ممنون از نظر لطف شما مریم خانم
اگر مایل به همکاری هستید به بنده پیغام دهید.سپاس
09374293414

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد