●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"
●•٠سروده های استادشهریار٠•●

●•٠سروده های استادشهریار٠•●

شهریارا تو به شمشیر قلم در همه آفاق - به خدا ملک دلی نیست که تسخیر نکردی *"به شعرت شهریارا بیدلان تا عشق میورزند ... نسیم وصل را ماند نوید طبع دیوانت"

دلم اونی رو میخوادکه....

 

 

دلم اونی رو میخواد
که وقتی میگم میخوام جیغ بزنم
نگه هیس زشته ...
بگه 123........
اونی که وقتی باهاش میرم دریا
نشینیم یه گوشه وفقط حرف بزنیم
ودریا رو نگاه کنیم
اب بپاشیم تو صورته هم......!!!
نترسم از حرف مردم..
زندگی خودمه دلم میخواد دیونه باشم...
کسی که بارون میزنه باهاش بدونه
چترزیره بارون قدم بزنم
وقتی بارون شدید بشه
بگه وای چه بارونی
بعدم کاپشنشو بگیره بلا سرمون
وبدویم وبگه یکی از یکی دیونه تر
وبعد بزنیم زیره خنده
ومنم عشق کنم از خندش....
کسی که وقتی میریم مهمونی
حواسش بهم باشه
وقتی مجبورم
به جعمه کسل کننده
وحرفهای خاله زنکیشون تحمل کنم .....
بهم اس بده قیافشو داره زجر میکشه.....
دیونه تر کردنه این دیونه رچ....
پاشو بریم خونه عزیزم!!!
خندم بگیره نگاش کنم
چشمک بزنه بعد باهزار بهونه
از اون مهمونی خلاص بشیم
ووقتی امدیم بیرون ...
باهم بزنیم زیره خنده........
اون نصفه های شب خیابون هارو
باهم دور بزنیم
وبه چیزاهای الکی بخندیم........

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر اینانلو جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:33 http://AmirBInanlou.blogfa.com

دلــ ـــــم کــه میگیرد…
به خودم وعــ ــــده های روز خوب را میدهـــ ــم
از همــ ــان وعده های خوبــی که:
سالهــ ــــاست به امیــ ـــد رسیدنشان
تقویــ ــم را خط خطی میکنم…

نیلوفر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 16:03 http://mpn37.mihanblog.com

مطالبت خیلی خوب بود مریم به وب سایت من هم سر بزن

سلام نیلوفرجان
خوشحالم ازاینکه بازهم بهم سرزدی وازاینکه وقت گذاشتی متشکرم
حتمابهت سرمیزنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد